BOLU'DA İKİ KÖY KARANTİNAYA ALINDI...

...............................

BOLU'DA İKİ KÖY KARANTİNAYA ALINDI...
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu'nun Mudurnu ilçesine bağlı Mangırlar ve Pelitözü köyleri şap hastalığı nedeniyle karantinaya alındı.

 Mudurnu İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, Mangırlar ve Pelitözü köylerinde şap hastalığı şüphesi üzerine harekete geçti. Ekipler bölgede tedbir alırken, köylere hayvan giriş ve çıkışı geçici olarak kısıtlandı.

Besicileri karantinaya uymaları konusunda bilgilendiren ekipler, ilçede cumartesi günü kurulan hayvan pazarının açılmayacağını bildirdi.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.