Bolu’da polis ekipleri tarafından motosikletlere yönelik yapılan denetimlerde 11 motosiklet sürücüsüne ehliyetsiz, plakasız trafiğe çıkmaktan 316 bin lira para cezası kesildi.
Bolu İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından kent genelinde denetimlerini sıkılaştırdı. İhbarların yoğunlaştığı bölgelerde denetim yapan ekipler, trafiğe ehliyetsiz ve plakasız çıkan motosiklet sürücülerine göz açtırmadı. Ekipler Amiri Mehdi Çelebi ve şahin ekiplerinin katılımıyla uygunsuz görülen 11 sürücüye işlem yapılarak toplamda 316 bin lira para cezası kesildi. Plakasız, belgeleri olmayan ve ehliyetsiz olduğu tespit edilen 11 motosiklet sürücüsünün motosikletleri trafikten menedilerek, Yediemin otoparkına götürüldü.


