LİSE ÖĞRENCİLER DAVUL ÇALIP MANİ SÖYLEDİLER....

............................

LİSE ÖĞRENCİLER DAVUL ÇALIP MANİ SÖYLEDİLER....
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun Mudurnu ilçesinde lise öğrencileri ramazan davulu çalıp, mani söyleyerek vatandaşları sahura kaldırdı.

Osmanlıdan günümüze uzanan, yaklaşık 200 yıllık geçmişe dayanan Ramazan ayının vazgeçilmez simgelerinden biri olan davul ile sahura kaldırma geleneği, Bolu’nun Mudurnu ilçesinde Mudurnu Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileri tarafından yaşatıldı.

Okulda eğitim gören öğrencilerin isteği üzerine gerçekleştirilen etkinlikte, lise öğrencileri sokakta Ramazan davulu çalıp, maniler söyleyerek vatandaşları sahura uyandırdı. Öğrencilerin coşkulu Ramazan ayı etkinliği ilçe sakinlerinin de beğenisini kazandı.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.