Bolu’nun önemli turizm güzergâhlarından biri olan Taşkesti-Abant yolu, Karayolları Genel Müdürlüğü’ne devredildi. Devir işlemlerinin ardından güzergâh üzerinde Karayolları ekipleri tarafından çalışmalara başlandı.
Yapılan açıklamada, yolun Karayolları ağına alınmasının bölge ulaşım kalitesini artıracağı ve özellikle turizm açısından büyük katkı sağlayacağı vurgulandı.
Taşkesti Belediye Başkanı Saim Çevik, süreçte emeği geçenlere teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:
“Bu süreçte desteklerini esirgemeyen, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a, Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’na, AK Parti Bolu Milletvekilimiz Sayın Yüksel Coşkunyürek’e, Bolu Milletvekilimiz Sayın İsmail Akgül’e, MHP Bolu İl Başkanı Sayın Ayhan Çelikkol’a, AK Parti Bolu İl Başkanı Sayın Suat Güner’e, önceki dönem ve şimdiki İl Genel Meclis Üyelerine, ilgili tüm kamu kurum ve kuruluşlarına içten teşekkürlerimizi sunuyoruz.”
Başkan Çevik, yolun bölge halkı için hayırlı olmasını temenni etti.


