YARALI LEYLEK İÇİN SEFERBER OLDULAR

........................

YARALI LEYLEK İÇİN SEFERBER OLDULAR
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun Göynük ilçesinde yaralı olarak bulunan leylek tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Göynük ilçesine bağlı Kozcağız köyünde yol kenarında vatandaşlar tarafından yaralı bir leylek bulundu. Vatandaşlar tarafından durum Bolu Doğa Koruma ve Milli Parklar ekiplerine bildirildi. Bölgeye gelen ekipler yaralı leyleği aldı. Leyleğin tedavisinin ardından yeniden doğal yaşam alanına salınacağı belirtildi.

1 yorum yapılmış

  • brahim (1 yıl önce)
    İyiliğe sebep olmak iyilik yapmış gibidir. Çok güzel bir davranış. Merhamet imandandır. Her yapılanın karşılığı bir gün mutlaka karşılığı vardır.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.