BOLUSPOR SÜPER LİGE KOŞUYOR

............................

BOLUSPOR SÜPER LİGE KOŞUYOR
Paylaş
A-A+ Paylaş

Boluspor Trendyol 1. Lig Yükselme Play-Off 1. Tur maçında deplasmanda İstanbulspor’u Babacar ve Hasani’nin golleriyle 2-1 yenerek yarı finalde Bandırmaspor’un rakibi oldu.

Sezonun büyük bölümünü stadyumsuz şekilde oynayan Boluspor 49. dakikada yenik duruma düştüğü İstanbulspor maçında 2-1 galip gelmeyi bildi. Kırmız beyazlı takımımızın gollerini 57. dakikada Khouma Babacar, 70. dakikada Florent Hasani kaybetti.

Ekibimiz 19 Mayıs'ta Kocaeli'nde ve 23 Mayıs'ta Bandırmaspor deplasmanında yarı final maçlarını oynayacak.

 

6 yorum yapılmış

  • sezgin (1 yıl önce)
    Tabi tabi süper lig ancak malatyaspor un gençlerine atarsınız Bandırma kevgire çevirecek sizi Yalçın efendi ne konuşacak acaba merakla bekliyoruz
    0
    0
    Yanıtla
  • Aydn (1 yıl önce)
    Bolusporu sadece Seçim döneminde hatırlayan,milletin oyunu almak için bunu kullanan tüm siyasileri unutmayın...Vekillerden,Bolu belwdiye başkanına kadar,verilen hiç bir söz tutmadınız Koltukta Rahat oturmayın,emanet oralar
    0
    0
    Yanıtla
  • UmutTrkolu (1 yıl önce)
    BENİM KÖYÜM Baharda şenlenir bağı, bahçesi Kokusu başkadır benim köyümün Unutturur adama gamı, kederi Havası başkadır benim köyümün XXX Akşam olur herkes döner evine Can kurban inan ki benim köyüme Gülabi'nin torunları derler bizlere Özü başkadır benim köyümün XXX Yeşil yeşil meşeleri var dağında Meyve ağaçları çiçek açar bağında Her çeşit otlar yeşerir toprağında Yeşili başkadır benim köyümün XXX Köyümün kenarından akar çayı Kı
    0
    0
    Yanıtla
  • Akil (1 yıl önce)
    Federasyon Bolu'nun maçını Sakarya'da oynanmasına karar vermiş, çıkacak olaylardan federasyon tamamen sorumludur, bilerek kasıtlı olarak Boluspor'a karşı düşmanca kararlar alınmaktadır. Allah bunları ıslah etsin. Boluspor'a başarılar.
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (1 yıl önce)
    Başta Yalçın hoca ve futbolcuları kutlarız. Takımı stadsız bırakan,Bolulu vekil ve bürokratları kınıyoruz.Hükümet Boluya Kapalı spor salonu yaptı. İstenseydi ve takip edilseydi, statda yapılırdı. Yazıklar olsun.
    0
    0
    Yanıtla
  • Ayhan (1 yıl önce)
    Başarılar boluspor inşallah süper lige adım atarsın.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.