FİNAL MUCİZELERE KALDI....

.................................

FİNAL MUCİZELERE KALDI....
Paylaş
A-A+ Paylaş

Boluspor, play-off yarı final ilk maçında Sakarya’da Bandırmaspor’a 4-1 mağlup oldu…

Trendyol 1. Lig Yükselme Play-Off yarı final karşılaşmasında Boluspor ilk maçta Bandırmaspor’a 4-1 mağlup oldu. Bandırmaspor’un gollerini 12. dakikada Lois Diony, 47. dakikada Murat Cem Akpınar, 60. dakikada Messaoudi (P) ve 87. dakikada Paixao attı. Boluspor'un tek golünü 27. dakikada Florent Hasani attı.

Rövanş karşılaşması 23 Mayıs Cuma günü saat 16.00'da Bandırma 17 Eylül Stadı'nda oynanacak. Tur atlayan takım finalde Fatih Karagümrük ile kozlarını paylaşacak.

 

7 yorum yapılmış

  • Ali (1 yıl önce)
    Defansta Fethi, Nabyve Ali Ülgen ile oynamanın faturası çok ağır oldu, buna birde kaleci Çağlar eklenince skor kaçınılmaz oldu. Muhammed Oulare canlı bir bomba her an ne yapacağı belli değil, Fethi ile maçı alıp Bandırma'ya ikram ettiler. Jefferson'un yedek bırakılması da maglubiyette diğer bir etken. Babacar çok ağır ve kilolu, 90 dk oynayabilecek bir fiziğe sahip değil. Özet hocanın bu maç özelinde kadro tercihi mağlubiyetin en büyük nedeni.
    0
    0
    Yanıtla
  • Fatih (1 yıl önce)
    Savaş tın adın gibi. teşekkür ederim kendi adıma. Daha fazla parçalama kendini
    0
    0
    Yanıtla
  • Ali (1 yıl önce)
    Teknik Hoca...Para yok,seyirci desteği yok,stad yok... Diye Bu takımı özetledi.Burda olmadı bile büyük olay,hoca gelmese belki küme düşerdi...
    0
    0
    Yanıtla
  • Emmiolu (1 yıl önce)
    Canın sağolsun Bolusporum
    0
    0
    Yanıtla
  • sezgin (1 yıl önce)
    Ancak malatyaspor un gençlerine atarsınız kevgire çevirdi Bandırma Yalçın efendi neler söyleyecek acaba
    0
    0
    Yanıtla
  • Blent (1 yıl önce)
    Ne hoş oldu boluya...Malatya
    0
    0
    Yanıtla
  • Mehmet (1 yıl önce)
    N'olacak bu takımın vaziyeti oyuncu ve yönetim grubuna inanıp yollara düşüyoruz amma ve lakin taraftarınin karsisin da oynadığın futbola bak üstüne bir de sonuca bak dalga geçeceksiniz madem takmayın lan bizleri peşinize takım olarak sizlere laf söylemeye bizler utanıyoruz kendinize hangi lafı yakistiriyorsaniz onu aklinizdan çıkarmayın diyoruz
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.