BOLUSPOR TARAFTARI ZAFERE İNANIYOR....

.........................

BOLUSPOR TARAFTARI ZAFERE İNANIYOR....
Paylaş
A-A+ Paylaş

Boluspor’un play-off birinci maçında Sakarya’da Bandırmaspor’a 4-1 mağlup olmasının ardından rövanş maçı için taraftarlar deplasmana gidiyor. Otobüsler ücretsiz kalkacak. Eski Alem Taraftar Grubu kritik maç için kenetlendi.

Eski Alem Taraftar Grubu, Boluspor’a tam destek vermek amacıyla Bandırma deplasmanına ücretsiz otobüs seferleri düzenliyor.

Taraftar grubundan yapılan açıklamada, “Tüm Bolu halkını bu tarihi yolculukta Boluspor’un yanında olmaya davet ediyoruz. Boluspor varsa umut hep vardır. Bandırma’da takımımızı yalnız bırakmayalım. Bandırmaspor ile oynanacak olan Play-Off rövanşı, hem sahada hem tribünde büyük mücadeleye sahne olacak. Boluspor taraftarının bu birlikteliği, “Bu şehir seninle gurur duyuyor” mesajı yayınlandı

1 yorum yapılmış

  • FedaiLK (1 yıl önce)
    ağa bu takım seyircisiz oynasın, seyirci yaramıyor, keşke bandırma maçı da seyircisiz oynansaydı. eli ayağı karışan bir başka takım yok, çıkmayan candan umut kesilmez misali zor ama hatta imkansız da denilebiri durumda da olsa BOLUSPORa yine de başarılar.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.