İŞTE TANJU ÖZCAN’IN SAĞLIK DURUMU…

.....................

İŞTE TANJU ÖZCAN’IN SAĞLIK DURUMU…
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan’ın sağlık durumuyla ilgili Özgür Bolu Editörü Bülent Velioğlu’na özel açıklamalarda bulunan eşi Meral Özcan, “Safra kesesinde taş oluşmuş. Başkent Hastanesi’ndeyiz. Sağlık durumu iyi. Yarın taburcu olacak” dedi. 

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, bayram tatili sırasında rahatsızlanarak Ankara’daki Başkent Hastanesi’nde tedavi altına alındı. Daha önce bağırsak ve pankreas enfeksiyonu nedeniyle aynı hastanede tedavi gören Başkan Özcan’ın bu kez safra kesesinde oluşan taş nedeniyle tedavi gördüğü öğrenildi.

Başkan Tanju Özcan’ın sağlık durumuna ilişkin ilk açıklama, eşi Meral Özcan’dan geldi. Özgür Bolu’ya özel açıklamalarda bulunan Meral Özcan, “Safra kesesinde taş oluşmuş. Başkent Hastanesi’ndeyiz. Sağlık durumu iyi. Yarın taburcu olacak. Ankara’da bir süre istirahatte olacak. Arayan soran herkese teşekkür ederiz, sevenleri merak etmesin sayın başkan en kısa sürede görevine dönecek” dedi.

Başkan Özcan’ın sağlık durumunun iyi olduğu, doktorların tavsiyesiyle bir süre dinleneceği belirtildi.

11 yorum yapılmış

  • Alp (10 ay önce)
    İstediği hastaneye gider. Devletin okulları var. Koşa koşa adres değiştirip okul seçiyorsunuz
    0
    0
    Yanıtla
  • BlentKalaycolu (11 ay önce)
    Geçmiş olsun Sayın Başkan
    0
    0
    Yanıtla
  • shakKocabyk (1 yıl önce)
    Bolu'da her türlü hastane varken diğer şehirlerde şifa aramaya gerek yok
    0
    0
    Yanıtla
  • Aydn (1 yıl önce)
    Bu hayat da emaneti teslim etmeden bazen uyarı gelir,Kul hakkına girmeyin,yandas deyip işe almayın bunların vebali büyük ilahi adalet er yada geç hesabı soracak ...Bir kalp krizi bu hayatı bitirir.Hesap var...
    0
    0
    Yanıtla
  • ERGNZBAY (1 yıl önce)
    Tanju bey çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim
    0
    0
    Yanıtla
  • doktor (1 yıl önce)
    Bolu hastanelerine ne olmuş basit bir safra kesesi işiyse
    0
    0
    Yanıtla
  • Melihat (1 yıl önce)
    Çok değerli başkanımız Tanju Özcan a geçmiş olsun dileklerimizi sunuyoruz,sağlıkli bir yaşam diliyorum.
    0
    0
    Yanıtla
  • okgemiolsunbakanm (1 yıl önce)
    Çok geçmiş plsun başkanım
    0
    0
    Yanıtla
  • Serdar (1 yıl önce)
    Bol bol bira geçer rakıdan olmuştur
    0
    0
    Yanıtla
  • YlmazBEKTA (1 yıl önce)
    Gecmiş olsun Bolu muzun örnek başkanı.Allah şifalar versin
    0
    0
    Yanıtla
  • GEREKL (1 yıl önce)
    Çok geçmiş olsun başkanım
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.