BAŞIBOŞ KÖPEKLER KOYUN SÜRÜSÜNE SALDIRDI....

......................

BAŞIBOŞ KÖPEKLER KOYUN SÜRÜSÜNE SALDIRDI....
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da başıboş köpekler koyun sürüsüne saldırdı. Bir koyun yaralanırken, hayvan sahibi "Köpeklerle bizim başımız belada" dedi.

Olay, Dedeler köyünde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, küçükbaş hayvanlarını otlatmak için köy dışındaki meraya götürmek isteyen Rahmi Tirik’in hayvanlarına çevrede bulunan başıboş köpekler saldırdı. Köpeklerin saldırması sonrasında korkudan dağılan sürüde 1 koyun yaralandı. Yaralanan koyun veteriner hekim tarafından tedavi edilirken, koyun sahibi Rahmi Tirik, bölgede bulunan köpeklerin kendilerini zor durumda bıraktığını söyledi.

"Köpeklerle bizim başımız belada"

Bölgede bulunan köpeklerin sahipleri tarafından bağlanması gerektiğini söyleyen koyun sahibi Rahmi Tirik, "Yolda köpekler yaralamış. Köpeklerle bizim başımız belada. Her yeri yara içinde hayvanın. Yaraları bayağı derin" dedi.

"6 köpek saldırdı"

Köpeklerin saldırısını gördüğünü söyleyen başka bir vatandaş ise "6 köpek saldırdı. Bir tanesi tutmuş. Diğerleri de onun peşinden geliyordu. Yaraladılar" ifadelerini kullandı.

2 yorum yapılmış

  • Bolulu (1 yıl önce)
    Bu ihmaller hiç bitmiyor.
    0
    0
    Yanıtla
  • AdemKocaba (1 yıl önce)
    Başkan şişe devirme aleminde, barınak ne zaman faal olacak, kapasite ne zaman artırılacak, bu köpekler neden başı boş geziyor, insanlara da saldırısından diye mi bekliyorsun? Heykele konsere para var, hayvanlara yok mu?
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.