BOLUSPOR'DA 20 YIL GÖREV YAPAN KULÜP MÜDÜRÜ EMEKLİ OLDU

......................................................................................

BOLUSPOR'DA 20 YIL GÖREV YAPAN KULÜP MÜDÜRÜ EMEKLİ OLDU
Paylaş
A-A+ Paylaş

Boluspor Kulübü’nde 20 yıldır kulüp müdürlüğü görevini yürüten Yaşar Yağdı, emekliye ayrıldı. Kulüp yönetimi ve personeli, Yağdı’ya pastalı bir törenle veda etti.
Kırmızı-beyazlı kulüpte 20 yıldır idari görevde bulunan Yaşar Yağdı, emekli oldu. Boluspor tesislerinde uzun yıllar hizmet veren tecrübeli isim Yağdı için kulüp binasında sürpriz yapıldı. Pasta kesilerek veda edilen Yaşar Yağdı, duygusal anlar

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.