BOLU'DA ORMANDA YANGIN ÇIKTI

..............................................

BOLU'DA ORMANDA YANGIN ÇIKTI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu'nun Göynük ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın ekipleri harekete geçirdi. Yangın kısa sürede söndürülürken 200 metrekare alan kül oldu.

Yangın, Bolu'nun Göynük ilçesi Yukarıkınık köyünde bulunan ormanlık alanda çıktı. Yangını gören vatandaşlar Göynük Orman İşletme Müdürlüğü ve itfaiye ekiplerine haber verdi. Kısa sürede olay yerine gelen ekipler, yangını söndürmek için çalışma başlattı. Ekiplerin yoğun çabası neticesinde yangın söndürülürken 200 metrekarelik alan yandı.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.