BOLU'DA DEPREM KORKUSU, VATANDAŞI HASTANELİK ETTİ

..............................................................................................

BOLU'DA DEPREM KORKUSU, VATANDAŞI HASTANELİK ETTİ
Paylaş
A-A+ Paylaş

Haber: Bülent Velioğlu 

Bolu’da meydana gelen 4.8 ve devamında gelen depremler sonrasında kent genelinde 13 kişinin hastanede psikolojik olarak etkilendiği için tedavi edildiği ifade edildi.

Depremde yaralanan olmazken, bazı vatandaşların deprem korkusuna hastaneye gittikleri belirtildi. Deprem sırasında korku ve paniğe kapılan bazı vatandaşlar sakinleştirildikten sonra taburcu edildiler

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.