GÜÇLENDİRME BİTEN OKULDA EĞİTİM BAŞLADI

.....................

GÜÇLENDİRME BİTEN OKULDA EĞİTİM BAŞLADI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da 2022 yılında güçlendirme çalışmaları başlanan Fen Lisesi’nde eğitime başlandı.

Bolu Valiliği’nden yapılan açıklamada, depreme dayanıksız olduğu tespit edilen ve 2022 yılında güçlendirme çalışmalarına başlanılan Bolu Fen Lisesi'nde güçlendirme çalışmaların tamamladığı belirtilerek, “Güçlendirme, bakım ve onarım işleri tamamlanan Bolu Fen Lisesi'nde eğitim-öğretime başlanmıştır. Bu süreçte sabır ve anlayışları için eğitimin tüm paydaşlarına teşekkür eder, öğretmen ve öğrencilerimize hayırlı olmasını dileriz” ifadeleri kullanıldı.

Haber Fotoğrafları
GÜÇLENDİRME BİTEN OKULDA EĞİTİM BAŞLADI
GÜÇLENDİRME BİTEN OKULDA EĞİTİM BAŞLADI
GÜÇLENDİRME BİTEN OKULDA EĞİTİM BAŞLADI
GÜÇLENDİRME BİTEN OKULDA EĞİTİM BAŞLADI
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.