EMEKLİ MAAŞLARINA ZAM GELDİ...

...................

EMEKLİ MAAŞLARINA ZAM GELDİ...
Paylaş
A-A+ Paylaş

NTV canlı yayınına katılan Cumhurbaşkanı Erdoğan, en düşük emekli maaşının 7 bin 500 liraya yükseltildiğini duyurdu.

Erdoğan, şu ifadeleri kullandı:

Çalışmamızı yaptık, burada açıklayacağım. Güzel bir müjde vereyim. En düşük emekli maaşı 7 bin 500 olacak. 5 bin 500 TL olan emekli aylığını 2 bin TL artırıyoruz.

4 yorum yapılmış

  • Vatanda (3 yıl önce)
    CHP gelince kaç para verecek verdiğini ödeyebilecek mi acaba yoksa bugünleri arayacak mıyız
    0
    0
    Yanıtla
  • brahim (3 yıl önce)
    Cebindenmi veriyor benim vergimle veriyor artık akp bityi ne yapsalar 14 mayısda güle güle
    0
    0
    Yanıtla
  • emekli (3 yıl önce)
    MAAŞ ZAMMI ADALETLİ OLMALI 5500 EMEKLİ MAAŞI ALANA ZAM YAPACAKSAN 7500 VE ÜZERİNDE ALANADA ZAM YAPMAN LAZIM.
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu14 (3 yıl önce)
    Yetmez en az 10000 tl olması lazımdı Sandık gelsin milleti aptal yerine koyanlar gitsin
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.