BOLU BELEDİYESİ 20 HEYKEL YAPTIRIYOR

..................

BOLU BELEDİYESİ 20 HEYKEL YAPTIRIYOR
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu Belediyesi'nin 13 adeti hayvan hayatını simgeleyen toplam 20 heykel yaptırdığı ve ilerleyen günlerde hayvan heykellerin yerlerine konulacağı ifade edildi. Heykellerin maliyetinin 15 milyon TL civarında olduğu belirtildi. 

Bolu Gazetesi Editörü Caner Güngör’ün haberin göre,  Bolu Belediyesi tarafından çoğu kanal yolunda ve yeşil alanlarda kullanılmak üzere ilk etapta 13 adet dev hayvan heykelleri yaptırıldı. Yaptırılan heykellerin sayısının toplam 20 olacağı ifade edildi. Yaban hayvanları şeklinde yapılan heykeller Ramazan Bayramı'ndan önce yerleştirilecek.

Belediye tarafından ilk etapta yeni yapılan kanal yoluna dikilmek üzere 13 adet heykel sipariş edildi. Bitme noktasına gelen heykeller yaban hayatını simgeleyecek. Leylek, sincap, kaplumbağa gibi hayvanların dev heykellerini yaptıran Bolu Belediyesi heykelleri bayramdan önce dikmeye başlayacak.

27 yorum yapılmış

  • GocaBolulu (3 yıl önce)
    Ben bi kadınları anlayamadım birde CHP bin heykel aşkını...
    0
    0
    Yanıtla
  • AydnYlmaz (3 yıl önce)
    İzzet Baysal Mahallesi nin yolları delik deşik,3 ayda bir araların ön takımını bozuyor,inanmayan gelsin baksın,bu heykel paralarıyla yolları yapın sayın başkan,israftır,yazık.
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (3 yıl önce)
    Ali bey Köroğlu bölünun simgesi büyük kokez çeşmesi bölünun adresi orta hamam bölünun tarihi bunlara hiç laf eden duydunmu
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (3 yıl önce)
    2024 de bizde heykel yapacak tanjuuu
    0
    0
    Yanıtla
  • Kemal (3 yıl önce)
    Yazıktır, günahtır! Lütfen şu israf politikanızdan vazgeçin
    0
    0
    Yanıtla
  • Kadkykartal (3 yıl önce)
    CHP zihniyetinin genlerinde heykel yapmak boş işlerinen uğraşmak yapılan eserleri karalamak örnek Şehir hastaneleri hava alanı Tog tank tüfek Allah bunların şerrinden ülkemizi korusun
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (3 yıl önce)
    durumu zayıf o kadar insan varken , heykele gerek yoktu.o kadar parayı depremzede aileler için ,sel felaketinde zarar gören aileler için verilmesi uygun olurdu şu mübarek Ramazan günlerinde...
    0
    0
    Yanıtla
  • Vatanda (3 yıl önce)
    Verdiğimiz vergilerden aldığınız maaşlar size haram zıkkım olsun inşallah..
    0
    0
    Yanıtla
  • Ali (3 yıl önce)
    Yahu sizin boluya yatırdıgınız heykel dinyaya nem saldı Köroğlu heykeli kaç paraya yapıldı o dönem
    0
    0
    Yanıtla
  • Dilberretmen (3 yıl önce)
    Heykel paralari yerine suya indirim istiyorum. Yazik paralarimiza,heykele gidiyor.
    0
    0
    Yanıtla
  • Ali (3 yıl önce)
    Heykellere bu kadar para harcamak çok saçma yazik günah o paralar ihtiyaç sahibi ailelere yardim olarak verilse daha iyi veya heykellerini dikeceginize dogadaki canlilar için harcansa çok hayirli olur yollar berbat temizlik yok çöpler desen gelisigüzel belediye boş islerle uğraşiyor haram olsun kul hakki bunlar yazik
    0
    0
    Yanıtla
  • Sinan (3 yıl önce)
    Al sana bir Melih Gökçek daha hiç işi kalmadı Bolu'nun heylekele ihtiyacı var Bolu'nun da deprem bölgesi olduğu biliniyor neden bu paralarla önlem alınmıyor anlayamadım bu milletin hakkını nasıl ödeyeceksiniz?yanlış bilmiyorsam belediye başkanı bağımsız CHP'le ilgisi yok sanırım.
    0
    0
    Yanıtla
  • HEPELETR (3 yıl önce)
    YA NERDEN BİLİYORUSNUZ YARDIM ETMEDİĞİNİ BELEDİYENİN...DİĞERLERİ GİBİ REKLAM MI YAPSIN KAMERALARI ÇAĞIRIP BOŞ BOŞ YORUMLAR YAPIYORSUNUZ
    0
    0
    Yanıtla
  • ahmedoo (3 yıl önce)
    sana oy verdiğim ellerim kırılsın 15 milyon heykellere harcayana kadar ne eksikler ne ihtiyaclar var yazık günah ama zaten cehape zihniyetinden ne beklenir hakkım haram zıkkım olsun
    0
    0
    Yanıtla
  • Ayhan (3 yıl önce)
    Cehep zihniyeti başka ne işe yararlar
    0
    0
    Yanıtla
  • Mustafa (3 yıl önce)
    Taşa demire çamura vereceğimiz paralari depremde evsiz barksiz kalan debremzedelere gönderin.Bosa harcadığınız fakir fukarani hakkı olan bu paraların hesabını mahkemei kubrada tek tek hesabını vereceksiniz ALLAH unitmaz
    0
    0
    Yanıtla
  • Erol (3 yıl önce)
    CHP belediyesin den başka ne beklenir ki heykel dökmekten başka bir icraatlarını göremedik daha
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (3 yıl önce)
    Bolu halkına sorulsa heykelmi istiyor suya indimmi istiyor. yolar. Tarla gibi belediye heykel derdinde
    0
    0
    Yanıtla
  • Dnyal (3 yıl önce)
    O parayla garip yoksul doyurulur giydirilir.Bir CHP li olarak yazıklar olsun diyorum.
    0
    0
    Yanıtla
  • Krolu (3 yıl önce)
    Bizden alanınan paralar haram olsun . Yetkililerden çıkar birgün . Bolunun herşeyi bitti tas tamam da heykele para harcama zamanı mı.
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (3 yıl önce)
    Chp nin Anayasasında mı var heykel yapılacak maddesi
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (3 yıl önce)
    Bunlarin işi heykel yapmak ayı heykelide varmı olmazsa şaşarım yazik miletin parasina
    0
    0
    Yanıtla
  • vatanda (3 yıl önce)
    Kanalyolu çok güzel oldu, teşekkür ederiz.
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolu (3 yıl önce)
    Ne güzel
    0
    0
    Yanıtla
  • CanlDostu (3 yıl önce)
    Canlılarını yok edip, heykellerini dikiyoruz. Ne güzel.... O kadar parayı canlılarını yetiştirmek için harcasak daha doğal davranmış olmazmıyız...
    0
    0
    Yanıtla
  • Gariban (3 yıl önce)
    Heykeller için yapılan harcamaların,ihtiyaçlı olan ailelere dağıtılması daha uygun olacaktır.
    0
    0
    Yanıtla
  • merAKDA (3 yıl önce)
    13 tane yetmez her sokağa heykel istiyoruz
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.