TÜRK BAYRAĞINI YERİNDE GÖREMEYEN VATANDAŞLAR BELEDİYEYİ TELEFON YAĞMURUNA TUTTU

........................

TÜRK BAYRAĞINI YERİNDE GÖREMEYEN VATANDAŞLAR BELEDİYEYİ TELEFON YAĞMURUNA TUTTU
Paylaş
A-A+ Paylaş

Haber: Bülent VELİOĞLU

2007 yılında Bolu Belediyesi tarafından yaptırılan ve Hisar Tepesi’ne dikilen 140 metre alana sahip 40 metrelik göndere çekilen Türk bayrağını yerinde göremeyen vatandaşlar büyük şaşkınlık yaşadı.

 Gölyüzü Mahallesi’nde oturan vatandaşlar Türk bayrağının yerinde olmadığını görünce Bolu Belediyesi'ni telefon yağmuruna tuttu. Haber merkezimize gelen telefonlar sonrasında Bolu Belediyesi yetkililerine ulaştık. Bayrağın kirlendiğini ve yenisinin hafta içi geleceğini ifade ettiler.

1 yorum yapılmış

  • Zafer (3 yıl önce)
    İlk önçe yenisini önceden sipariş verecektiniz eskisi indirilip yenisi hemen oraçıkta çekilmeliydi direğin öyle bayraksız olması kabul edilemez hoş değil
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.