TEM'DE YOLDAN ÇIKTI TAKLA ATTI: 1 YARALI

...............................

TEM'DE YOLDAN ÇIKTI TAKLA ATTI: 1 YARALI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da TEM Otoyolu’nun Gerede mevkiinde yoldan çıkan otomobil, yol kenarında bulunan boş alana savrularak takla attı.

Kaza, TEM Otoyolu Gerede ilçesi Dorukkaya mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, İstanbul istikametinde seyreden Yavuz P. İdaresindeki 06 FJM 72 plakalı otomobil sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle kontrolden çıktı. Kontrol çıkan otomobil yol kenarındaki çimenlik alana savruldu. Savrulmanın etkisiyle Yavuz P. yönetimindeki otomobil takla attı. Takla atan otomobilin bagajında bulunan malzemeler etrafa saçıldı. Meydana gelen kazada otomobil sürücüsü yaralandı. İhbar üzerine bölgeye sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Kazada hafif yaralanan Yavuz P., sağlık ekiplerince hastaneye kaldırıldı.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.