ERDOĞAN'DAN İNCE YORUMU..

.........................

ERDOĞAN'DAN İNCE YORUMU..
Paylaş
A-A+ Paylaş

Muharrem İnce'nin Cumhurbaşkanı adaylığından çekilmesi üzerine konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Adaylardan bir tanesi adaylıktan çekilmiş, niye çekildi anlamak mümkün değil. Doğrusu üzüldüm. Keşke bu yarış sonuna kadar böyle devam etseydi. Ne oldu da çekildi, bilemiyorum" dedi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da, Ankara'da düzenlenen Mamak-Altındağ mitinginde konuya değindi.

"Adaylardan bir tanesi adaylıktan çekilmiş, niye çekildi anlamak mümkün değil." diyen Erdoğan, Muharrem İnce'nin adaylıktan çekilmesinden duyduğu üzüntüyü dile getirdi.

"Keşke bu yarış sonuna kadar böyle devam etseydi"

Cumhurbaşkanlığı yarışının devamıyla ilgili sözlerine devam eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Keşke bu yarış sonuna kadar böyle devam etseydi. Ne oldu da çekildi, bilemiyorum." dedi.

"Biz yola diğerleri ile devam ediyoruz"

Önemli olanın milletin vereceği karar olduğunu da sözlerine ekleyen Erdoğan, "Biz yola diğerleri ile devam ediyoruz. Önemli olan benim milletimin vereceği karar." şeklinde konuştu.

1 yorum yapılmış

  • Mehmet (3 yıl önce)
    KASETÇİler yüzünden.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.