TANJU ÖZCAN'DAN ÇOK SERT TWEET.

.........................

TANJU ÖZCAN'DAN ÇOK SERT TWEET.
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan gece yarısı saat 01:20'de yine gündeme düşecek bir tweet attı. Özcan, A Haber ekranlarında Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin ikinci turu için İstanbul Havalimanı’nda oy kullanan bir kişinin Arapça konuşmasını izleyince çok sert bir tweet attı.

Tanju Özcan, “Bu arap pezevenk benim ülkemin yönetimine karar veriyor. Bu yavşağa vatandaşlık verene yazıklar olsun. Türkçe bile yok, oy kullanmış… Hayırlı olmasın inşallah. A Haber’de kına yaksın” ifadelerini kullandı.

Özcan, bir takipçisinin, “Tanju başkan aman ha dikkat et kayyum falan atarlar belediyeye” sözleri üzerine, “Atasınlar, umurumda mı…Ülke elden gidiyor..” cevabını verdi.

16 yorum yapılmış

  • melungeon14 (3 yıl önce)
    doğru söylemiş..sahtekar milliyetciler anlamaz gercek ATATÜRK cüler anlar.bizim ülkemizde hiç bir yabancı vatandaşımız.olamaz hele hele bizim yaşantımıza geçimimize karışarak.karar veremez..bura bizim ülke asla başkalarını ne söz sahibi yapar nede yerimizi işkal ettiririz...dışardan cuvalla parayla gelipte burda bizim yaşantımıza karışamazlar..
    0
    0
    Yanıtla
  • Behet (3 yıl önce)
    Az bile söylemiş ağzına sağlık.
    0
    0
    Yanıtla
  • Yunus (3 yıl önce)
    Tancuuuu sen nasıl bir mantıga sahipsin dūn evinde arap calıştıran sen Dağkentteki belediye arsaları arap firmasına satan sen hdplilerden oy dilenen sen şimdi kalkmış gereksiz laflar ediyorsun
    0
    0
    Yanıtla
  • Totemci (3 yıl önce)
    Ilk defa doğru konuşmuş tanju bey
    0
    0
    Yanıtla
  • Yldz (3 yıl önce)
    Bunları söylerken PKK ile birlikte olanlar için de birşeyler söyleseydin.
    0
    0
    Yanıtla
  • AYHAN (3 yıl önce)
    başkan sonuna kadar haklı.
    0
    0
    Yanıtla
  • HakHukuk (3 yıl önce)
    Bu Tanju Özcan çok oldu dalga boyu aşti belediye başkanına yakışmayan bir üslup belediye başkanından başka her işe maydanoz
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (3 yıl önce)
    Bu başkana bakıp reise oy veresim geliyor
    0
    0
    Yanıtla
  • Huseyin (3 yıl önce)
    Son demlerin başkan sende biliyorsun bir sonra ki seçimlerde chp liler bile oy atmayacak sana eğer aday olabilirsen tabi
    0
    0
    Yanıtla
  • Vatanda (3 yıl önce)
    Esas patronun cumhurbaşkanı olursa ülke elden gidecek selocan çıkacak öcalan keza dahası Amerikan köpeği kavala çıkacak PKK ypg pyd spg tüm harfler karışık oluşan örgütler birleşip hop Türkiye'de petrol doğal gaz kapalı dışarıdan al eskisi gibi ne anladım silah bozuk ABD İsrail yazılım örgütü bombalarsan hemen değişir varmı böyle dünya
    0
    0
    Yanıtla
  • Ziyaaaaaaaa (3 yıl önce)
    Hani şu ihtiyaç sahibi Bolu'lu vatandaşlara yapacağının sözünü verip de yapımından vazgeçtiğin ATA Konutlarının Dağkent'te olan arsasını, İspanya vatandaşı olup ama aslı Arap olan birine ihale ile Bolu Belediyesi satmadı mıydı?? Ben mi yanlış hatırlıyorum? O zaman ben de Bolu'lu bir vatandaş olarak benim şehrimin toprağını niye bir yabancı Arap vatandaşına sattınız diye sorma hakkım yok mu sayın başkan???
    0
    0
    Yanıtla
  • Krolu (3 yıl önce)
    Doğru söz.
    0
    0
    Yanıtla
  • Boluhalk (3 yıl önce)
    Kime oy attığı alnında yazıyormuydu
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (3 yıl önce)
    Almanya'da ABD'de vs çifte vatandaşlık hakkı almış olan milyonlarca TÜRK vatandaşlarına o ülkenin insanları aynı kelimeleri teleffuz etse tepkiniz nasıl olur. Mesela HATAY tarafının insanlarının ana dili Arapça doğu tarafının ana dili Kürtçe vs. O oy kullanan kişi İngilizce veya diğer ecnebi dillerinden birini konuşmuş olsa idi tepkisi nasıl olacaktı ? Acaba....
    0
    0
    Yanıtla
  • Mert (3 yıl önce)
    Bu kadar seviyesizce söylemlerle bolu halkını rezil etme curetini gece saat 01 de kafayı buluncami söyleyerek rezil ediyorsun
    0
    0
    Yanıtla
  • smail (3 yıl önce)
    Başkan üslup ve dengesini iyice kaybetti bu laf ne söylenir ne de haber olarak böyle yazılır ne olursa olsun sorumluluk makamindakilerin üslup ve söylemlerinde çok dikkatli olmasigerekir
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.