BOLU'DA GS TARAFTARI SOKAĞA DÖKÜLDÜ...

......................................................

BOLU'DA GS TARAFTARI SOKAĞA DÖKÜLDÜ...
Paylaş
A-A+ Paylaş

Spor Toto Süper Lig'in 36. haftasında deplasmanda MKE Ankaragücü’nü 4-1’lik skorla mağlup eden Galatasaray, 23. şampiyonluğunu ilan etti. Tüm Türkiye’de olduğu gibi Bolu’da da sarı-kırmızılı taraftarlar büyük coşku yaşadı.

Spor Toto Süper Lig’in 36. haftasında deplasmanda MKE Ankaragücü’nü 4-1’lik skorla mağlup eden Galatasaray, ligin tamamlanmasına 2 hafta kala şampiyonluğu garantiledi. Karşılaşmanın hemen ardından Bolu’daki Galatasaraylı taraftarlar, İzzet Baysal Caddesi’ne akın etti.

Sarı-kırmızılı taraftarlar, ellerinde meşale, bayraklar ve tezahüratlarla şampiyonluğu kutladı. Polis ekipleri de kutlamalar dolayısıyla bölgede geniş güvenlik önlemi alırken, taraftarların bazıları ise araçlarıyla şehir turu yaptı. Ayrıca İzzet Baysal Caddesi’nin bir alt sokağında bulunan Cumhuriyet Caddesi’nde bulunan taraftar grupları ise araçlarıyla şehir turu yaparak kutlama yapanların önlerini keserek birlikte tezahüratlar yaptı.

Haber Fotoğrafları
BOLU'DA GS TARAFTARI SOKAĞA DÖKÜLDÜ...

2 yorum yapılmış

  • Totemci (3 yıl önce)
    Allahım bizi cahil bilgisiz hiç ise yaramayan fosil yakıt olcaklarla aynı imtihana sokma
    0
    0
    Yanıtla
  • Batandas (3 yıl önce)
    Kulüp şampiyon olmuş kasayı doldurmuş futbolcular parayı almış eğlencenin dibine vurmuş eeee size ne verdilerde siz neye seviniyorsunuz....
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.