BELEDİYEDEN SÖZLÜ AÇIKLAMA YAPILDI...

..............................

BELEDİYEDEN SÖZLÜ AÇIKLAMA YAPILDI...
Paylaş
A-A+ Paylaş

İnternet sitemizde yayınladığımız “Büyük ayıp” başlıklı haberimize Bolu Belediyesi yetkililerden sözlü açıklama yapıldı. Alt geçitte bulunan resimlerin onarımına Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından konunun davalık olması nedeniyle izin verilmediği ifade edildi.

Bolu'da, D-100 karayolunun otogar kavşağı mevkisindeki duvarlara Bolu Belediyesi tarafından Türk siyasi tarihinin önemli isimleri ve hayırsever işadamı İzzet Baysal’ın resimleri yapılmıştı. Resimlerin Karayolları Trafik Kanunu'na aykırı olduğu gerekçesiyle Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından kaldırılması istenmiş ancak belediye kaldırmamakta ısrar edince konu davalık olmuştu.

Bugün internet sitemizde Bolu’nun hayırsever iş insanı İzzet Baysal’ın resminin görüntüsü vatandaşlar tarafından tepki gördüğü şeklindeki haberimiz sonrasında Bolu Belediyesi yetkililerinden açıklama geldi.

Yetkililer, resimlerin tahrip edilen bölgelerini yenilemek istediklerini ancak Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından izin verilmediği ifade edildi. Davalık olan resimlerin kanuna aykırı olduğu gerekçesiyle kaldırılması isteniyor.

1 yorum yapılmış

  • Bolulu (3 yıl önce)
    İyide kardeşim orası karayollarına aitse izin alacaksın başka yer mi yok resim yapacak bu tanjunun showmen tavrıyla alakalı
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.