BÖREKÇİLER SOKAK'TA ESNAF TEPKİLİ...

....................

BÖREKÇİLER SOKAK'TA ESNAF TEPKİLİ...
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun İzzet Baysal Caddesi’nde kafe ve işyerlerinin yoğunlukta olduğu Börekçiler Sokak’taki esnaflar sokağa çekilen motosikletler ve zaman zaman geç toplanan çöplerden şikayet ettiler.

Sokak esnaflarından Demet Toygun gazetemize gönderdiği video ve fotoğraflarla yaşanan duruma tepki gösterdi.

“BAŞKANIMIZI ZİYARETİMİZE BEKLİYORUZ”

Toygun, “Böyle sokak düzeni yok, olamaz. Kafeler sokağı motorlardan, çöp kokusundan ve kötü görüntüden geçilmiyor. Lütfen Sayın Bolu Belediye Başkanımız Tanju Özcan’ı ziyaretinizi bekliyoruz” dedi.  

Haber Fotoğrafları
BÖREKÇİLER SOKAK'TA ESNAF TEPKİLİ...

10 yorum yapılmış

  • Bolu14 (3 yıl önce)
    Syn Başkan laf yetiştireceğine bu yazıları okusada iş yapsa...izzetbaysal mahallesi. Sevgi sitesinin. Önû 6 yıldır kaldırım yapılıp yol dökûlemedi.Chp si. Ak partisi. Yok cıkarcı insanlar.yuhhh. Size
    0
    0
    Yanıtla
  • Akn (3 yıl önce)
    Ne diyolardı hem mimar hem mühendis hem ekonomist gülden başkan sen neymişsin yahu :)))) halleder gülden başkanımız merak etmeyin o en iyisini bilir :))
    0
    0
    Yanıtla
  • Selamilhan (3 yıl önce)
    Yeni MH mahallesi evlerinden sokaklarda kanalizasyon şebekesi çıkıyor sokaklar bok kodu geçilmiyor nerede belediye 2000 kişiye ayda 2000 TL zengine destek vereceğine hizmet yok yok yok yok yok
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (3 yıl önce)
    Adam sizden reklamla showla oyunuzu aldı daha ne 9 ay sonra aday çıkarsa yine oy verecek terlikci dolu
    0
    0
    Yanıtla
  • Ayfer (3 yıl önce)
    Çok seviyorsunuz Tanju başkanınizı noldu artık sevmiyormusunuz
    0
    0
    Yanıtla
  • Mststc (3 yıl önce)
    Daima gelen gideni aratır derler ata sözü mü
    0
    0
    Yanıtla
  • Vatanda (3 yıl önce)
    Bizde buyuksu deresinin konserve fabrikasına oraya bekleriz erpilic kesimhanesi aritmasini calistirmadigi için logarlardan gelen kokudan duramiyoz belediyeyi arıyoruz bir sonuna alamadık sayın Tanju bey bir zahmet fabrikaya geldiğiniz zaman logarlarin orda durun bakalım kaç dakika durabileceksiniz
    0
    0
    Yanıtla
  • smail (3 yıl önce)
    Her şey çok güzel olacak.
    0
    0
    Yanıtla
  • YalnzAdam (3 yıl önce)
    Bolu belediyesini idare edemeyen Başkan
    0
    0
    Yanıtla
  • merAKDA (3 yıl önce)
    başkanımız şimdi heykel ile meşgul,daha sonra
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.