BOLU'DA TAVAN VİNCİ İŞÇİLERİN ÜZERİNE DÜŞTÜ: 1 ÖLÜ, 1 YARALI

....................................................

BOLU'DA TAVAN VİNCİ İŞÇİLERİN ÜZERİNE DÜŞTÜ: 1 ÖLÜ, 1 YARALI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun Gerede ilçesinde faaliyet gösteren İlamet Metal Fabrikası’nda çalışan işçilerin üzerine tavan vinci düştü. İş kazası neticesinde 1 işçi öldü, 1 işçi ise ağır yaralandı. Fabrikada 5 yıl içerisinde 4 işçinin iş kazası sebebiyle hayatını kaybettiği öğrenildi.

Olay, öğle saatlerinde Gerede ilçesinde bulunan İlamet Metal Fabrikası’nda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, fabrikada işçilerin çalışma yaptığı sırada İsmail Danışman (24) ve Berat Yaylacı’nın (24) üzerine tavan vinci düştü. Kanlar içerisinde yerde kalan işçileri gören çalışanlar durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen sağlık ekiplerinin incelemesinde İsmail Danışman’ın hayatını kaybettiği belirlendi. Olayda ağır yaralanan Berat Yaylacı ilk müdahalesinin ardından tedavisi için hastaneye kaldırıldı.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

11 yorum yapılmış

  • Bolu (2 yıl önce)
    Yorumlar o kadar doğru ki sahipleri acilen yargılanmalı
    0
    0
    Yanıtla
  • Genedeli (3 yıl önce)
    Kader derler depremde dedikleri gibi. Sonrada ölümler devam eder gider Depremin bir doğa olayı değilde Allah'tan gelen bir ceza olduğuna inanan topluma hiç bir şey anlatamazsiniz. O nedenle bu ölümler devam eder gider
    0
    0
    Yanıtla
  • Ali (3 yıl önce)
    Kardeşimize allah rahmet eylesin ailesinin başı sağolsun bu fabrikayla ilgili ciddi çalışma yapılması lazım sorunun ne olduğunun bulunması lazım belli burda bir eksiklik olduğu yetkililerin çalışma yapması lazım ki ekmek parası için çalışırken başka canlar gitmesin
    0
    0
    Yanıtla
  • Geredeli (3 yıl önce)
    3 yıl çalılştım2 tane ölümlü kaza gördüm gözü dönmüş para hırsına kapılmış müdür ve patron var.iş güvenliği diye bişey yok. İş buluncada ilk fırsatta çıktım Allah ellerine düşürmesin
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (3 yıl önce)
    İş güvenlikçiler fabrikaya bağlı olduğu sürece hiçbir şey değişmez duzeltilmez
    0
    0
    Yanıtla
  • Ela (3 yıl önce)
    Bolu daki tavuk sektörü de ayni her sene kac tane iş kazası yaşanıp ölüm olup ört bas oluyor.Malisef biyle gelmis öyle gidiyor
    0
    0
    Yanıtla
  • Batansavma (3 yıl önce)
    Dün için bişey yapmadınız.bugunde öle. Yarın da öle olacak. Bitmez bitmeyecek bu ölümler. 4 kisi ölene kadar nie bir önlem alamiyorsunuz
    0
    0
    Yanıtla
  • melungeon14 (3 yıl önce)
    yazık..ne işçi hakkı var ne savunan..herşey zengin ve işverenden yana...bir kerede gelen gariban çalışanı tutsa şaşarım..yalandan iş güvenliği çıkarmışlar denetleyen yok..adamlar kölelik yapıyor iş verene asgeri üçretin hakkını veren bile.yok..ülkede ezilen alt kademe emekli ve asgeri üçretli...
    0
    0
    Yanıtla
  • Aydn (3 yıl önce)
    Yokmu iş güvenliği uzmanı yetkilisi sorumlusu yazık günah değilmi 21 yüzyılda iş kazası cinayettir
    0
    0
    Yanıtla
  • Mustafa (3 yıl önce)
    Ne incelemesi 3 kuruş ceza yazarlar onuda vergiden düşerler ölen oldüğüyle kalır
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolu (3 yıl önce)
    Bu kadar ölüm oluyorsa sahibine bakmak lazım kimin kapı kulu.
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.