AYNI AİLEDEN 4 KİŞİ ZEHİRLENDİ...

...............................

AYNI AİLEDEN 4 KİŞİ ZEHİRLENDİ...
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu'nun Göynük ilçesinde aynı aileden 4 kişi ormanlık alandan topladıkları mantardan zehirlenerek hastanede tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Göynük’ün Kaşıkçışeyhler köyünde ormanlık alandan topladıkları mantarları yedikten sonra rahatsızlanan B.T, A.T, H.T ve S.T. sağlık ekiplerinden yardım istedi.

Bölgeye gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Göynük İlçe Devlet Hastanesi'ne kaldırılan 4 kişinin yapılan muayenelerinde yedikleri mantardan zehirlendikleri belirlendi.

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.