ALEVLİ SABAH... OTOMOBİL ALEV ALEV YANDI

...................................................

ALEVLİ SABAH... OTOMOBİL ALEV ALEV YANDI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun doğa harikası Abant Gölü Milli Parkı’na sabah saatlerinde gelen bir vatandaşın otomobili park halindeyken alev alev yandı.

Yangın, sabah saatlerinde Abant Gölü Milli Parkı’nın giriş kısmında bulunan otoparkta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, sabah saatlerinde Milli Park’a gelen A.K., 31 L 9646 plakalı otomobilini Abant’ın giriş kısmında bulunan otoparka çekti. Park halindeki otomobilde henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı. Alev alev aracın yandığını gören vatandaşlar yangın tüpleri ile yanan otomobili söndürmeye çalıştı. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri, tüm otomobili saran yangını söndürdü. Küle dönen otomobilden geriye hurda yığını kaldı.

Haber Fotoğrafları
ALEVLİ SABAH... OTOMOBİL ALEV ALEV YANDI
ALEVLİ SABAH... OTOMOBİL ALEV ALEV YANDI
ALEVLİ SABAH... OTOMOBİL ALEV ALEV YANDI
ALEVLİ SABAH... OTOMOBİL ALEV ALEV YANDI
ALEVLİ SABAH... OTOMOBİL ALEV ALEV YANDI
ALEVLİ SABAH... OTOMOBİL ALEV ALEV YANDI

2 yorum yapılmış

  • Gariban (2 yıl önce)
    Olan yine garibana oluyor
    0
    0
    Yanıtla
  • ilekeemekli (2 yıl önce)
    Hurdadan kurtulmuş adam bi gariban sevindirsin
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.