LİGİN İLK MAÇINDA İLK MAĞLUBİYETİ ALDIK...

................................................................

LİGİN İLK MAÇINDA İLK MAĞLUBİYETİ ALDIK...
Paylaş
A-A+ Paylaş

Trendyol 1.Lig’in ilk haftasında Boluspor sahasında konuk ettiği Adanaspor’a 2-0 mağlup oldu.

Boluspor, Teknik Direktör Turgay Altay yönetiminde yeni oyun stiliyle 2023-2024 sezonunun ilk maçına çıktı. İlk yarısı çekişmeli geçen maçın ilk 45 dakikasından gol sesi çıkmadı. 13. dakikada Hüseyin Öztürk’ün kullandığı serbest vuruşta penaltı noktası üzerin Metehan Altunbaş’ın kafa vuruşunda top dışarıya gitti. 36. dakikada ceza sahası sol çaprazdan Hüseyin Öztürk’ün şutunda top az farkla auta çıktı. 

İKİNCİ YARIYA HIZLI BAŞLADIK

İkinci yarıya baskılı başlayan Boluspor, 47.dakikada gole çok yaklaştı. Ceza sahası dışında topla buluşan Ercan Coşkun’un sert şutu üst direğe çarparak dışarı gitti. Taraftarları heycanlandıran pozisyon sonrasında Boluspor bir çok kez rakip kalede gol aradı. Ancak yapılan ataklardan sonuç çıkmadı.

80'DEN SONRA DAĞILDIK

Maçın 79.dakikasında Adanaspor oyuncu değişiklikleri yaptı. Yapılan oyuncu değişiklikleri meyvesini verdi. Oyuna sonradan giren 2 oyuncusuyla Adanaspor skoru 2-0 yaptı.  82. dakikada korner atışında ceza sahası içerisinde yaşanan karambolde oyuna yeni giren Metehan Altunbaş, topu filelere gönderdi. 1-0. 88. dakikada sol kanattan ceza sahasına giren Champnes, rakibini de geçerek dar açıdan topu ağlara yolladı. 

Maç 2-0'lık skorla sonuçlandı.

13 yorum yapılmış

  • BOLUSPORUSEVEN09YKSEL (2 yıl önce)
    Bu teknik direktör ancak balliginde çalıştırılır.YUSUF ŞİMŞEK gelsin ey yönetim.
    0
    0
    Yanıtla
  • Altayhoca (2 yıl önce)
    Boluspor da çok kaliteli transferler yaptı ama hoca da kaliteli olmalı zaman kaybetmeden iyi bir hoca getirilmeli
    0
    0
    Yanıtla
  • Ramo (2 yıl önce)
    Karacayirda barbuku partisi yapin iyi gelir
    0
    0
    Yanıtla
  • Yldz (2 yıl önce)
    Futbolcuyu oynatacak olan hocadır. Maalesef Boluspor yıllardır iyi bir hoca bulamıyor.
    0
    0
    Yanıtla
  • MertBASKAN (2 yıl önce)
    Afrikanın arka mallelerinden tuttuğunuzu getirmişsiniz. Sonuç ortada boks maçına çıkmıyoruz. Öküz gibi adamlara getirmişsiniz. O sene bu sene düşeriz.
    0
    0
    Yanıtla
  • Aydn (2 yıl önce)
    Metehan oyuna yeni girme duki haberi bile doğru düzgün yapamiyonuz
    0
    0
    Yanıtla
  • Turgay (2 yıl önce)
    Bu kadroyla iyi tecrübeli hoca olsa idi 5 farklı kazanırdık yazık oluyor çok kaliteli futbolcular var ama 1-maça başladı hoca elleri cebinde ben bu hocadan hayır gelmez dedim 2-bu nasıl bir sistem 4-1-5 gibi oynuyor hiç böyle futbol görmedim 3.orta saha kopuk plak gibiydi uzun top atılınca dönen top hep tehlikeli oldu 4.sonuç için bu kaliteli futbolculara daha kaliteli hoca olmalıdır
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolusporlu (2 yıl önce)
    Takımın, geçen seneki oyunundan eser yok. Teknik direktörün saha kenarındaki, heyacansız, enerjik olmayan duruşu takımada olumsuz yansımış. Oyun tamamen, Adana antrenörünün saha içi taktik kurgusuyla kaybedildi. Acilen önlem alınması gerekir. Takıma birlik, beraberlik ve kazanma anlayışı kazandırılmasını bekleriz.
    0
    0
    Yanıtla
  • Dank (2 yıl önce)
    Bu nasıl bir dağınık futbol defans ile orta saha kopuk bu ne biçim sistem 4-1-5 ne oynadı bilen var mı hoca elleri cebinde başladı
    0
    0
    Yanıtla
  • Alikulin (2 yıl önce)
    Yazıklar olsun
    0
    0
    Yanıtla
  • Rdvancan (2 yıl önce)
    Tam bir rezalet. Kale önünde Sözüm ona oyun kurma. Yuh olsun.küme düşmenin en büyük adayisiniz. Altı pastan topu havaya diken golcü.
    0
    0
    Yanıtla
  • satin (2 yıl önce)
    satin şu kulube ruslaramı satıyorsunuz araplara mı? eğer vergilerimle tek kuruş bana hizmet olarak gelmeyip bu takıma gidiyorsa haram zıkkım olsun..
    0
    0
    Yanıtla
  • yusuf (2 yıl önce)
    FURKAN, ARDA VE DİARRA IŞIL IŞIL...
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.