SON 20 YILDA BOLU'YA YAPILAN YATIRIMLARI AÇIKLADI

......................................................

SON 20 YILDA BOLU'YA YAPILAN YATIRIMLARI AÇIKLADI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’da Şehir Buluşmaları programına katılan AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve İnsan Hakları Başkanı Prof. Dr. Mehmet Ali Zengin, Bolu’ya yapılan yatırımlardan bahsetti. Zengin, “Bolu'ya son yirmi yılda 33 milyar 204 milyon liralık yatırım ve destek sağladık” dedi.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve İnsan Hakları Başkanı Prof. Dr. Mehmet Ali Zengin, ‘81 İlde Şehir Buluşmaları’ programına çerçevesinde Bolu’ya geldi.

Programa AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve İnsan Hakları Başkanı Prof. Dr. Mehmet Ali Zengin’in beraberinde AK Parti Bolu Milletvekili Yüksel Coşkunyürek, AK Parti Bolu İl Başkanı Suat Güner, AK Parti 27. Dönem milletvekili Arzu Aydın ve il yönetimi katıldı. Programda gazetecilerle bir araya gelen Genel Başkan Yardımcısı Zengin, AK Parti’nin iktidarı boyunca yapmış olduğu reformları anlattı.

Prof. Dr. Mehmet Ali Zengin, Bolu’ya son 20 yılda 33 milyar 204 milyon liralık yatırım yapıldığını açıkladı. Genel Başkan Yardımcısı Zengin, Bolu’da ticaretin 20 yılda geliştiğini ve ihracatın 164.98 milyon dolara yükseldiğini söyledi.

Öte yandan ülkenin her bir karış toprağına hizmet etmek için gece gündüz sahada olduklarını belirten Zengin, güçlü ve büyük bir Türkiye'nin inşasını sağlamaya ilk günkü heyecan ve kararlılıkla devam ettiklerini ifade etti.

“BOLU'YA SON YİRMİ YILDA 33 MİLYAR 204 MİLYON LİRALIK YATIRIM”

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve İnsan Hakları Başkanı Prof. Dr. Mehmet Ali Zengin, Bolu’ya yapılan yatırımlarda değinerek, “2002’den bu yana bu topraklarda çevre ve şehircilikten, kültür ve turizme, enerjiden, tarım ve ormana kadar birçok reform gerçekleştirdik. Bolu'ya son yirmi yılda 33 milyar 204 milyon liralık yatırım ve destek sağladık. Mesela adalet alanında 214 milyon TL, Aile ve Sosyal Hizmetler'de 1 milyar 63 milyon TL. Çalışma ve Sosyal Güvenlikte 1 milyar 852 milyon TL. Çevre ve Şehircilikte 9 milyar TL. Enerji ve Tabii kaynaklarda 1 milyar 312 milyon TL. Gençlik ve Spor'da 2 milyar 333 milyon lira. Kültür ve turizmde 136 milyon lira. Eğitimde 445 milyon lira. Sağlık 1 milyar 73 milyon lira. Sanayi ve Teknoloji'de 1 milyar 154 milyon lira. Tarım ve Ormanda 3 milyar 20 milyon TL. Ulaştırma ve altyapıda 11 milyar 599 milyon TL yatırım gerçekleştirdik” şeklinde konuştu.

“BOLU'DA İHRACAT 164.98 MİLYON DOLARA YÜKSELDİ”

Güçlü ve büyük bir Türkiye'nin inşasını sağlamak için çalıştıkları dile getiren Zengin, “Aynı zamanda ticarette Bolu'da ihracat 164.98 milyon dolara yükseldi. Türkiye yüzde on tüm gerekliliklerini yerine getirmek, güçlü ve büyük bir Türkiye'nin inşasını sağlamak için ülkemizin her bir karış toprağına hizmet etmeye, ilk günkü heyecan ve kararlılıkla devam ediyoruz. Ayrım gözetmeden biz biriz, hep birlikte Türkiye'yiz, anlayışıyla insanımıza hizmete devam ediyoruz ve devam edeceğiz. Gençlerimizin dinamizmi, yaşlılarımızın tecrübeleri, kadınlarımızın cesareti ve her bir insanımızın inancıyla daha nice güzel günler bizleri bekliyor” açıklamasında bulundu.

8 yorum yapılmış

  • Bilirkii (2 yıl önce)
    Bolu'dan toplanan verginin yarısını bile Bolu'ya harcamamışsınızdır, memlekette cahil çok ne deseniz inanacak, sorgulamadan her söylediğinizi papağan gibi yayacaklar zaten. Boşuna kendinizi yormayın takım tutar gibi parti tutan insanlar var, ülke arablaşmış, liyakat kalmamış, ekonomik kriz olmuş ,herşeyin fiyatı en az 5 kat artmış, TL nin değeri kalmamış farketmez yinede sorgulamadan size oy verecekler zaten boşuna kendinizi yormayın yatın keyfinize bakın…
    0
    0
    Yanıtla
  • Bolulu (2 yıl önce)
    Halkımızın verdiği vergilerle Yapılan yatırımları kontrol etmek gerekir. Karadere Barajındaki su boşa akıyor Boludaki Millet bahçesinin durumu nedir. Araştırın ve halka bilgi verin.
    0
    0
    Yanıtla
  • Orhan (2 yıl önce)
    Ülkeyi de yabancıya sattı
    0
    0
    Yanıtla
  • sadecemerak (2 yıl önce)
    bolu ile hemen hemen aynı nüfusa sahip olan düzceye amasyaya çoruma rizeye malatyaya ne kadar yatırım yapıldı sadece merak ettim
    0
    0
    Yanıtla
  • haydar (2 yıl önce)
    nereye yaptınız fabrikamı açtınız biz göremedik
    0
    0
    Yanıtla
  • Ahmet (2 yıl önce)
    Belediye seçimleri yaklaştı tabi reklamlar başlar, o yapılan yatırımlar toplanan vergilerden geliyor zaten tüm illere yapılıyor Bolu'ya has bişe değil şu hastane ve sanayi kavşaklarına battı çıktı yapsınlarda inanalım sürekli kaza oluyor, yeni stadyum yapsınlar inanalım Bolu'ya kaç yıldır büyük bir yatırım yapılmıyor, eskiden bizim ilçemiz olan Düzce'nin bile gerisinde kaldık…
    0
    0
    Yanıtla
  • SebenliMustafa (2 yıl önce)
    20 yılda Bolu'dan ne kadar vergi toplandı onuda söyleyin.
    0
    0
    Yanıtla
  • HseyinAtalay (2 yıl önce)
    Ne yatırımı yaptınız hastane mi stadyum fabrika mı yaptınız özgür bolu sizde AKP nin yalaması oldunuz tam
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.