BOLU BELEDİYESİ ŞİRKETİ 22 PERSONEL ALACAK

...................

BOLU BELEDİYESİ ŞİRKETİ 22 PERSONEL ALACAK
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu Belediyesi’nin şirketi ‘Boluyu Seviyorum Personel A.Ş.’ tarafından 22 personel alımı gerçekleştirilecek.

Bolu Belediyesi’ne bağlı Bolu’yu Seviyorum Personel A.Ş., 22 beden işçisi alınacağını duyurdu. En az ilkokul mezunu olması beklenen adaylar için başvurular 21 Ağustos’a kadar devam edecek.

Başvuruda bulunacak adayların tercihen deneyimli olması beklenirken, alınacak personelin mücavir alan sınırlarında (Belediye sınırlarının dışında, imar mevzuatı bakımından belediyelerin kontrol ve mesuliyeti adına verilmiş olan sınır) çalışacağı belirtildi.

5 yorum yapılmış

  • Dzeltme (2 yıl önce)
    İşi alınacak değil İşçi alınacak diye düzeltiniz.
    0
    0
    Yanıtla
  • Yazik (2 yıl önce)
    Bolu halkina zamlı su satıp 1000 çalışana ortalama brüt 40 bin lira maaş veriyorsunuz. Birde övünüyorsunuz! Gerçekten çok yazık.
    0
    0
    Yanıtla
  • Serappekcan (2 yıl önce)
    Beden ıscısı dediniz de nasl Bı ıs
    0
    0
    Yanıtla
  • idemcebeci (2 yıl önce)
    Gecicimi alıyorsunuz
    0
    0
    Yanıtla
  • erifeyldrm (2 yıl önce)
    çay ve temizlik
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.