MASKE TAKMA ZORUNLULUĞU GERİ GELDİ

....................

MASKE TAKMA ZORUNLULUĞU GERİ GELDİ
Paylaş
A-A+ Paylaş

ABD’de maske takma zorunluluğu geri gelmeye başladı. Atlanta’da bir kolejde COVID-19 BA.2.86 varyantı sebebiyle toplantı ve öğrenci partileri yasaklanırken, maske takma zorunluluğu da getirildi.

DSÖ YENİ VARYANTLARA KARŞI UYARDI

DSÖ Sözcüsü Margaret Harris, son dönemde yeni varyantlar nedeniyle Covid-19 vakalarında yaşanan artış, bu durumun etkileri ve DSÖ'nün ülkelerden beklentilerine ilişkindeğerlendirmelerde bulundu.

Son birkaç haftada dünya genelinde Covid-19 vakalarında artış yaşandığını anımsatan Harris, "Vaka artışlarıyla beraber ölen kişi sayısında bir artış yaşanmaması iyi bir haber. Henüz hastanelerin de ağır hastalarla dolu olduğunu görmüyoruz ancak artan vaka sayısından kesinlikle endişeliyiz." dedi.

 

1 yorum yapılmış

  • isyan (2 yıl önce)
    bu saatten sonra kimse inanmaz bu covid olayına da aşısına da...
    0
    0
    Yanıtla
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.