Haber: Bülent VELİOĞLU
Bolu’da yoğun kar yağışı sonrasında hayat felç olurken, Yukarı Soku Mahallesi ve kentin kuzeyinde bulunan bazı mahallelere sabah saatlerinden bu yana elektrik verilemiyor. Vatandaşlar Sedaş’a isyan ederken, “Sabah saatlerinden bu yana elektriğimiz yok. Bu soğukta perişan olduk” dediler.
Yoğun kar yağışı ve fırtına sonrasında çok sayıda elektrik direği hasar alırken, Sedaş ekipleri sabah saatlerinden bu yana elektik kesintisi yaşanan bazı mahallelerde çalışmalarını sürdürüyor.
Bu mahallerden biri de Yukarı Soku Mahallesi. Sabah saatlerinde kesilen elektrikler yüzünden mahalle halkı mağdur olurken, 12 saat süren kesintinin tam anlamıyla çözülememiş olmasından dolayı vatandaşlar gazetemizi arayarak isyan ettiler.
Kombilerinin çalışmadığını ve mahallede yatağa bağımlı hastaların olduğunu ifade eden vatandaşlar Sedaş’a isyan ettiler. Saat 22:00 itibarıyla 12 saat süren kesinti halen devam ediyor…


