SALEP TOPLAMAKTAN CEZA YEDİ ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNÜN ÇATISINA ÇIKTI

Yeniçağa’da yasak salep toplayan 3 kişiye 2 milyon TL’yi aşan ceza kesildi. Cezaya tepki gösteren Ali K. çatıya çıktı.

SALEP TOPLAMAKTAN CEZA YEDİ ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNÜN ÇATISINA ÇIKTI
Paylaş
A-A+ Paylaş

Bolu’nun Yeniçağa ilçesinde toplanması yasak olan 4,5 kilogram yabani salep toplayan 3 kişiye, ’biyoçeşitliliği tahrip etmek’ suçundan toplam 2 milyon 97 bin 735 TL idari para cezası kesildi. Ceza kesilen vatandaşlardan biri olan Ali K. Karar tepki göstererek Bolu Orman Bökge Müdürlüğünin çatısına çıktı, şahıs polis ekipleri tarafından çatıdan indirildi.
 

İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.